ចំនួនជ្រើសរើស៖ មន្ត្រីទំនាក់ទំនងអតិថិជន កន្លែង
នាយកដ្ឋាន៖ ផែ្នកលក់
ថ្ងៃផុតកំណត់ដាក់ពាក្យ៖ 2021-08-17
កាតព្វកិច្ច និងទំនួលខុសត្រូវ
- រៀបចំផែនការលក់ឥណទានប្រចាំឆ្នាំដើម្បីធានាឲ្យបាននូវភាពសមស្របទៅតាមគោលការណ៍ និងស្ថានភាពទីផ្សារបច្ចុប្បន្ន;
- ចុះផ្សព្វផ្សាយ ក៏ដូចជាផ្តល់នូវយោបល់ និងផ្តល់ឥណទានទៅកាន់អតិថិជននៅតាមតំបន់គោលដៅ ដើម្បីធ្វើឲ្យប្រាកដថាផែនការលក់ឥណទានទទួលបានជោគជ័យ និងប្រកបដោយគុណភាពខ្ពស់;
- កសាង និងរក្សាទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជន អាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន និងភាគីពាក់ព័ន្ធនានា;
- ប្រមូលការប្រាក់ និងបា្រក់ដើម ត្រូវសង ត្រឡប់មកវិញ ពីអតិថិជនឲ្យបានទាន់ពេលវេលា;
- ចុះតាមដានក៏ដូចជាសួរសុខទុក្ខ ដើម្បី ប្រាកដថាប្រាក់កម្ចីដែលអតិថិជន ខ្ចីត្រូវបានយកទៅប្រើប្រាស់ចំគោលដៅ និងអាចដោះស្រាយបានទាន់ពេលវេលានៅពេលមានការយឺតយ៉ាវ;
- រៀបចំឯកសារនិងកំណត់ត្រានៃការបិទបញ្ចីសាច់ប្រាក់ ដើម្បីធានាថាប្រតិបត្តិការប្រចាំថ្ងៃគោរពតាមគោលនិយោបាយ និងនិតីវិធីត្រួតពិនិត្យផ្ទៃក្នុង របស់ឥណទាន និងរតនាគារ។
លក្ខខណ្ឌជ្រើសរើស
- បញ្ចប់មធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិ ឬកំពុងសិក្សាថ្នាក់បរិញ្ញាបត្ររង បរិញ្ញាបត្រ ជំនាញ ធនាគារ ហិរញ្ញវត្ថុ ទីផ្សារ និងជំនាញដែលពាក់ព័ន្ធដ៏ទៃទៀត;
- មានបទពិសោធន៍ទាក់ទងនឹងការផ្សព្វផ្សាយ, លក់និងទំនាក់ទំនងអតិថិជនត្រូវបានលើកទឹកចិត្ត;
- មានភាពស្មោះត្រង់, ទំនាក់ទំនងល្អ, រួសរាយ និងមានភាពម៉ឺងម៉ាត់ក្នុងការងារ;
- មានឆន្ទៈខ្ពស់ក្នុងការបំរើការងារនៅតាមតំបន់ជនបទ។
ដាក់ពាក្យឥឡូវនេះ
សំរាប់ពត៌មានបន្ថែមសូមទាក់ទងមកផ្នែកជ្រើសរើសបុគ្គលិកតាមរយៈលេខួទូរស័ព្ទ៖
+855 (0) 12 632 150 / +855 (0) 12 992 132 / +855 (0) 92 333 020/ +855 (0) 70 700 123