សំណួរ​ញឹកញាប់

សំណួរ​ញឹកញាប់

ប្រសិនបើលោកអ្នកមានសំណួរ ឬ ចម្ងល់នានាទាក់ទិននឹងផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់យើងខ្ញុំ សូមអានកម្រងសំណួរខាងក្រោមនេះដើម្បីស្វែងយល់កាន់តែច្បាស់។

តើខ្ញុំអាចចុះឈ្មោះបង្កើតគណនី Amret Mobile ដោយរបៀបណា?

លោកអ្នកត្រូវមានគណនីតាមតម្រូវ ដើម្បីអាចចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់កម្មវិធី Amret Mobile។ សូមធ្វើការទាញយកកម្មវិធី Amret Mobile តាម App Store និង Google Play។
ទាញយក Amret Mobile App: http://onelink.to/v689ed

ខ្ញុំភ្លេចពាក្យសម្ងាត់។ តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូរនិងស្នើសុំពាក្យសម្ងាត់ថ្មីដោយរបៀបណា?

អ្នកអាចធ្វើការផ្លាស់ប្តូរនិងស្នើសុំពាក្យសម្ងាត់ថ្មី ដោយគ្រាន់តែធ្វើការទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈ៖ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ / ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។

កម្មវិធី Amret Mobile របស់ខ្ញុំជាប់សោរ ដោយសារខ្ញុំវាយបញ្ចូលពាក្យសម្ងាត់មិនត្រឹមត្រូវចំនួន៣ដង។ តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេច?

អ្នកអាចស្នើសុំដោះសោរ ដោយគ្រាន់តែទាក់ទងទៅកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ៖ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ / ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។

តើអស់ថ្លៃសេវាប្រចាំខែដែរឬទេ សម្រាប់ការប្រើប្រាស់ Amret Mobile?

ទេ! អ្នកអាចប្រើប្រាស់កម្មវិធី Amret Mobile ដោយឥតគិតថ្លៃ។

តើអស់ថ្លៃសេវាដែរឬទេ សម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់រវាងគណនី អម្រឹត?

ទេ! អ្នកអាចផ្ទេរប្រាក់រវាងគណនី អម្រឹត ដោយឥតគិតថ្លៃ។

តើអស់ថ្លៃសេវាដែរឬទេ សម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់ឆ្លងធនាគារ?

ការផ្ទេរប្រាក់ឆ្លងធនាគារត្រូវបានគិតថ្លៃសេវាដូចខាងក្រោម៖
- ថ្លៃសេវា 4.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ < ៤.០០០.០០០ រៀល
- ថ្លៃសេវា ៨.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ចាប់ពី ៤.០០០.០០០ រៀល ដល់ ២០.០០០.០០០ រៀល
- ថ្លៃសេវា ១២.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ > ២០.០០០.០០០ រៀល

តើការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនីវីង ឬ PiPay អស់ថ្លៃសេវាយ៉ាងដូចម្តេច?

ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនីវីង៖
- ឥតគិតថ្លៃ សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ ≤ ២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
- ថ្លៃសេវា ០,៥ ដុល្លារ សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ > ២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ

ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay៖
- ឥតគិតថ្លៃ

តើការផ្ទេរប្រាក់ពី Amret Mobile ទៅកាន់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម អស់ថ្លៃសេវាយ៉ាងដូចម្តេច?

ការផ្ទេរប្រាក់ពី Amret Mobile ទៅកាន់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម ពុំអស់ថ្លៃសេវាឡើយ។ ទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹម៖
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ៤០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ១០.០០០.០០០ រៀល ឬ ២៥០០ ដុល្លារ

តើការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay មានទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាយ៉ាងដូចម្តេច?

ទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay៖
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ៤.០០០.០០០ រៀល ឬ ១.០០០ ដុល្លារ
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ១០.០០០.០០០ រៀល ឬ ២.៥០០ ដុល្លារ

ដើម្បីបើកគណនីសន្សំ តើខ្ញុំត្រូវមានឯកសារផ្លូវការអ្វីខ្លះ?

តម្រូវឱ្យភ្ជាប់មកជាមួយនូវឯកសារផ្លូវការណាមួយក្នុងចំណោមឯកសារខាងក្រោម៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព) ឬ
២. លិខិតឆ្លងដែន(នៅមានសុពលភាព) ឬ
៣. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត) 
៤. សំបុត្រកំណើត
៥. សៀវភៅស្នាក់នៅ(បានតែមេគ្រួសារ)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារផ្លូវការណាមួយដូចខាងលើអាចយកឯកសារបន្ថែមផ្សេងៗទៀតដូចខាងក្រោម(បើមាន)៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព)
២. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត) 
៣. សំបុត្រកំណើត
៤. សៀវភៅស្នាក់នៅ
៥. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
៦. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណមន្រ្តីរាជការ (នៅមានសុពលភាព)
៧. ឆាយាគណៈមហានិកាយឬសង្ឈដីកា (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណព្រះសង្ឈ)
៨. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារទាំងពីរនេះជាផ្លូវការ(សំបុត្រកំណើត និងសៀវភៅស្នាក់នៅ) តម្រូវដាច់ខាតឱ្យមានឯកសារបន្ថែម១ទៀត ដូចខាងក្រោម៖
១. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
២. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
៣. ឆាយាគណៈមហានិកាយឬសង្ឈដីកា (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណព្រះសង្ឈ)
៤. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)

តើការប្រាក់ដែលទទួលបានពីគណនីសន្សំ តម្រូវបង់ពន្ធដែរឬទេ?

ការកាត់ពន្ធលើការប្រាក់ទទួលបានពីគណនីសន្សំ ត្រូវបានបែងចែកជាពីរប្រភេទ៖
    - ពន្ធ ៦% សម្រាប់ និវាសនជន
    - ពន្ធ ១៤% សម្រាប់ អនិវាសនជន

តើខ្ញុំអាចបិទគណនីសន្សំ មុនកាលកំណត់បានដែរឬទេ?

អ្នកអាចបិទគណនីកើនទ្រព្យ មុនកាលកំណត់បាន ប៉ុន្តែអត្រាការប្រាក់ដែលទទួលបាន គឺមានចន្លោះ ០,៥% ទៅ ២% អាស្រ័យទៅតាមរយៈពេលដែលបានសន្សំកន្លងមក។

តើខ្ញុំអាចបិទគណនីសន្សំ ខុសពីសាខាដែលខ្ញុំបើកគណនីបានដែរឬទេ?

អ្នកអាចបិទគណនីកើនទ្រព្យខុសសាខាដើមបាន ដោយត្រូវបង់ថ្លៃសេវា ៣ ដុល្លារ។ ដោយឡែក ចំពោះគណនីបើកនៅសាខាក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ អ្នកអាចបិទឆ្លងសាខាក្នុងរាជធានីភ្នំពេញបានដោយមិនគិតថ្លៃសេវា។

តើជនបរទេសអាចបើកគណនីសន្សំបានដែរឬទេ? តើត្រូវការឯកសារផ្លូវការអ្វីខ្លះ?

ជនបរទេសអាចបើកគណនីសន្សំបាន។ ឯកសារតម្រូវ រួមមាន លិខិតឆ្លងដែន និងលិខិតបញ្ជាក់កន្លែងស្នាក់នៅ ឬ កន្លែងធ្វើការ(បើសិនជាមាន)។

តើគណនីបើករួមគ្នាពីរនាក់អាចទៅដកតែម្នាក់បានឬទេ?

អាចបាន លុះត្រាតែលក្ខខណ្ឌក្នុងការដកប្រាក់បានម្នាក់ ត្រូវបានជ្រើសរើសនៅពេលបើកគណនី។ (អតិថិជនអាចធ្វើការជ្រើសរើសលក្ខខណ្ឌក្នុងការដកប្រាក់បានក្នុងអំឡុងពេលបើកគណនី)

ដើម្បីស្នើសុំឥណទានពី អម្រឹត តើខ្ញុំត្រូវមានឯកសារផ្លូវការអ្វីខ្លះ?

> តម្រូវឱ្យភ្ជាប់មកជាមួយនូវឯកសារផ្លូវការណាមួយក្នុងចំណោមឯកសារខាងក្រោម៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព) ឬ
២. លិខិតឆ្លងដែន(នៅមានសុពលភាព) ឬ
៣. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត) 
៤. សំបុត្រកំណើត
៥. សៀវភៅស្នាក់នៅ(បានតែមេគ្រួសារ)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារផ្លូវការណាមួយដូចខាងលើអាចយកឯកសារបន្ថែមផ្សេងៗទៀតដូចខាងក្រោម(បើមាន)៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព)
២. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត) 
៣. សំបុត្រកំណើត
៤. សៀវភៅស្នាក់នៅ
៥. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
៦. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណមន្រ្តីរាជការ (នៅមានសុពលភាព)
៧. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារទាំងពីរនេះជាផ្លូវការ(សំបុត្រកំណើត និងសៀវភៅស្នាក់នៅ) តម្រូវដាច់ខាតឱ្យមានឯកសារបន្ថែម១ទៀត ដូចខាងក្រោម៖
១. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
២. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
៣. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
​​​​​​​> ឯកសារពាក់ព័ន្ធអាជីវកម្ម (មាន ឬ គ្មាន)
> មានទ្រព្យសម្រាប់ដាក់តម្កល់ (ប្លង់រឹង ឬ ប្លង់ទន់)

តើខ្ញុំអាចស្នើសុំឥណទានពី អម្រឹត តាមរបៀបណាខ្លះ?

១. សាខា អម្រឹត ណាមួយដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត
២. លេខទូរស័ព្ទ៖ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣
៣. ទំនាក់ទំនងតាមរយៈ៖
- គេហទំព័រ៖ https://amret.com.kh/e-request-loan/
- Facebook: https://web.facebook.com/amret.com.kh/
- កម្មវិធី Amret Mobile

តើខ្ញុំអាចស្នើកម្ចីបន្ថែម បានដែរឬទេ?

អ្នកអាចស្នើកម្ចីបាន! មន្ត្រីឥណទានយើងខ្ញុំនឹងធ្វើការវាយតម្លៃពាក្យស្នើសុំរបស់អ្នកដើម្បីកំណត់ថាតើអ្នកមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ប្រាក់កម្ចីបន្ថែមដែរឬទេ។ មន្រ្តីទំនាក់ទំនងអតិថិជនរបស់យើងនឹងទាក់ទងទៅកាន់លោកអ្នកដើម្បីផ្ដល់ជូនដំណឹង។

តើខ្ញុំអាចធ្វើការសងឥណទាន តាមរបៀបណាខ្លះ?

ដើម្បីផ្តល់ភាពងាយស្រួលសម្រាប់អតិថិជន បច្ចុប្បន្ន អម្រឹត បានផ្តល់ជូននូវជម្រើសក្នុងការសងឥណទានដូចជា៖
១. សាខា អម្រឹត នៅក្នុងម៉ោងធ្វើការ ចាប់ពីម៉ោង ៧ព្រឹក រហូតដល់ ៣:៣០រសៀល ពី ថ្ងៃច័ន្ទ រហូតដល់ ថ្ងៃសុក្រ (លើកលែងថ្ងៃឈប់សម្រាក)
២. កម្មវិធី Amret Mobile បានយ៉ាងងាយស្រួល ឆាប់រហ័ស និងឥតគិតថ្លៃ
៣. ដៃគូរបស់ អម្រឹត រួមមាន ភ្នាក់ងារវីង ឬ Wing Money App ភ្នាក់ងារទ្រូម៉ាន់នី ឬ True Money App ឬ Pi Pay App
៤. សេវាតាមភូមិដែលបុគ្គលិក អម្រឹត នឹងចុះទៅប្រមូលប្រាក់សងដល់គេហដ្ឋានរបស់លោកអ្នក។

តើខ្ញុំត្រូវបង់ថ្លៃសេវាសម្រាប់ការបើកប័ណ្ណអេធីអឹម ដែរឬទេ ?

ប័ណ្ណអេធីអឹម ត្រូវបានផ្ដល់ជូនដោយឥតគិតថ្លៃ។ ប៉ុន្តែអ្នកតម្រូវឲ្យដាក់ប្រាក់តម្កល់ក្នុងគណនីចំនួន ១២,០០០ រៀល ឬ ៣ ដុល្លារ សម្រាប់ប័ណ្ណអេធីអឹមទាំងពីរប្រភេទ គឺ បណ្ណអេធីអឹមមាស(ATM Gold Instant Debit Card) និងបណ្ណអេធីអឹមបៃតង (ATM Green Instant Debit Card)។

តើខ្ញុំត្រូវបង់ថ្លៃសេវាប្រចាំខែសម្រាប់ការប្រើប្រាស់ប័ណ្ណអេធីអឹម ដែរឬទេ ?

ថ្លៃសេវាប្រចាំខែ៖
- ប័ណ្ណអេធីអឹមបៃតង៖ ១.០០០ រៀល
​​​​​​​- ប័ណ្ណអេធីអឹមមាស៖ ២.០០០ រៀល

ខ្ញុំបានបាត់ប័ណ្ណអេធីអឹម។ តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេច?

សូមរាយការណ៍មកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជន តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ ០៩៣​ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩​ ០៣៣។ អ្នកអាចស្នើសុំចេញប័ណ្ណអេធីអឹមថ្មីនៅសាខាដែលអ្នកបានធ្វើប័ណ្ណអេធីអឹមនោះ។

ខ្ញុំភ្លេចលេខសម្ងាត់អេធីអឹម។ តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេច?

សូមទាក់ទងទៅកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ ដើម្បីស្នើសុំបង្កើតលេខសម្ងាត់ថ្មី។ ថ្លៃសេវាគឺ ១.០០០ រៀល។

តើខ្ញុំអាចប្រើប័ណ្ណអេធីអឹម អម្រឹត​ ដើម្បីដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹមធនាគារដទៃ បានដែរឬទេ?

បាន! អ្នកអាចប្រើដកប្រាក់នៅគ្រប់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម​ ទូទាំងប្រទេសដែលមាននិមិត្តសញ្ញា CSS។

តើខ្ញុំអាចដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹមចំនួនប៉ុន្មានក្នុងមួយថ្ងៃ?

ចំនួនទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹម៖
- ប័ណ្ណអេធីអឹមបៃតង៖ ៨.០០០.០០០ រៀល ឬ ២.០០០ ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ
- ប័ណ្ណអេធីអឹមមាស៖ ១២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៣.០០០ ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ។

តើ អម្រឹតមានម៉ាស៊ីនអេធីអឹមនៅគ្រប់សាខាដែរឬទេ?

បច្ចុប្បន្ន អម្រឹត មានម៉ាស៊ីនអេធីអឹមនៅតាមខេត្តនិងក្រុងសំខាន់ៗដូចជា៖
​​​​​​​- សាខារាជធានីភ្នំពេញ៖ សាខាបាក់ទូក សាខាដើមថ្កូវ សាខាចោមចៅ សាខាផ្សារហេងលី សាខាផ្សារកណ្តាល សាខាផ្សារដេប៉ូ សាខាទឹកថ្លា សាខាលាទួលទំពូង សាខាស្ទឹងមានជ័យ សាខាឈូកមាស សាខា
ឫស្សីកែវ​ សាខាព្រែកលាភ សាខាចំការដូង សាខាទួលពង្រ សាខាច្បាអំពៅ សាខាព្រែកព្នៅ និងសាខាទួលគោក។
- សាខាតាមបណ្ដាខេត្ត/ក្រុង៖ សាខាព្រះសីហនុ សាខាសំរោងទង សាខាកំពង់ចាម សាខាសួង សាខាបាត់ដំបង សាខាកំពត សាខាកំពង់ឆ្នាំង សាខាសៀមរាប សាខាតាខ្មៅ សាខាកំពង់សៀម សាខា​សេរីសោភ័ណ សាខាពោធិ៍សាត់​ សាខាកោះកុង សាខាស្វាយរៀង សាខាដូនកែវ សាខាស្វាយអន្ទរ សាខាព្រែកតាមាក់ សាខាបានលុង សាខាកំពង់ត្រឡាច សាខាថ្នល់ទទឹង សាខាកៀនស្វាយ សាខាឈូក សាខា
ឧដុង្គ សាខាខ្សាច់កណ្តាល សាខាស្ទឹងត្រែង សាខាប៉ោយប៉ែត សាខាដំណាក់ចង្អើរ​ សាខាព្រះវិហារ សាខាព្រៃណុប សាខាគីរីវង្ស សាខាព្រៃវែង សាខាសំរោងទង​ និងសាខាស្ទឹងសែន។

តើសេវាបាគងនៅលើ Amret Mobile មានអ្វីខ្លះ?

អតិថិជនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការបាគងដូចខាងក្រោម នៅលើកម្មវិធី Amret Mobile៖
១. ផ្ទេរប្រាក់ពីគណនីសន្សំរបស់អ្នកនៅអម្រឹត ទៅកាន់គណនីបាគង Wallet 
២. ផ្ទេរប្រាក់ពីគណនីសន្សំរបស់អ្នកនៅអម្រឹត ទៅកាន់គណនីសន្សំរបស់ធនាគារផ្សេងដែលជាសមាជិកបាគង
៣. ស្កេនដើម្បីទូទាត់ប្រាក់ជាមួយពាណិជ្ជករ KHQR របស់អម្រឹត ឬស្ថាប័នផ្សេង

ជាមួយសេវាបាគង​ តើខ្ញុំអាចផ្ទេរប្រាក់បានប៉ុន្មានក្នុង១ប្រតិបត្តិការ និងក្នុង១ថ្ងៃពី Amret Mobile?

សម្រាប់ព័ត៌មានអំពី ទំហំប្រតិបត្តិការ និងតម្លៃសេវា ក្នុងការផ្ទេរប្រាក់ សូមចូលទៅកាន់លីងនេះ៖ https://www.amret.com.kh/kh/transfer-via-amret-mobile

តើអតិថិជនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការផ្ទេរប្រាក់ពីធនាគារផ្សេងមកកាន់អម្រឹតតាមរយៈបាគងបានដែរឬទេ?

ពិតជាបាន អតិថិជនអាចចូលទៅកាន់ Mobile App របស់ធនាគារផ្សេងដែលជាសមាជិកបាគង រួចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់មកកាន់គណនីសន្សំនៅអម្រឹតដើម្បីទទួលបានការប្រាក់ខ្ពស់។

តើខ្ញុំអាចផ្ទេរប្រាក់ទៅកាន់ធនាគារណាខ្លះ?

លោកអ្នកអាចផ្ទេរប្រាក់ទៅកាន់ធនាគារដែលជាសមាជិកបាគង សម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិតអំពីសមាជិកបាគង សូមចូលទៅកាន់លីងនេះ៖https://bakong.nbc.org.kh/ 

ដើម្បីអាចធ្វើប្រតិបត្តិការបាគងតាមរយៈ Amret Mobile អតិថិជនតម្រូវអោយមានគណនី Bakong Wallet ជាមុនសិនឬទេ?

អតិថិជនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការបាគងតាមរយៈ Amret Mobile ដោយពុំចាំបាច់មានគណនីបាគង Wallet ឡើយ។ អតិថិជនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់ និងទូទាត់ចេញពីគណនីសន្សំរបស់ខ្លួននៅអម្រឹតដោយផ្ទាល់។

តើអតិថិជនត្រូវធ្វើដូចម្តេច ប្រសិនបើការផ្ទេរប្រាក់តាមរយៈកម្មវិធី Amret Mobile ឬ Bakong App ខុសលេខគណនី លើសចំនួនទឹកប្រាក់ ឬប្រតិបត្តិការមិនជោគជ័យ?

អតិថិជនត្រូវទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកបំរើសេវាអតិថិជនដោយត្រូវបញ្ជាក់លំអិតពីការធ្វើប្រតិបត្តិការ។ រយៈពេលដោះស្រាយបណ្តឹងនេះអាចមានរយៈពេល ២ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ។ លេខទូរស័ព្ទទាក់ទងទៅកាន់ផ្នែកបំរើសេវាអតិថិជន ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ ឬ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។

តើអតិថិជនត្រូវធ្វើដូចម្តេច ប្រសិនបើការស្កេនទូទាត់ KHQR នៅលើកម្មវិធី Bakong App ឬ Amret App រួចរាល់ តែពាណិជ្ជករ ឬម្ចាស់ហាង (Merchant) មិនទទួលបានទឹកប្រាក់ ឬខុសចំនួនទឹកប្រាក?

ក្នុងករណីខុសចំនួនទឹកប្រាក់ អតិថិជនអាចធ្វើការចរចារជាមួយម្ចាស់ហាងក្នុងការទូទាត់ទំនិញទៅវិញទៅមក ប្រសិនបើអតិថិជនមិនទាន់ចាកចេញពីហាង។ ករណីអតិថិជនបានចាកចេញពីហាង អតិថិជនអាចទាក់ទងតាមទូរស័ព្ទទៅកាន់អ្នកលក់ដើម្បីចរចារ។ ករណីមិនអាចទំនាក់ទំនងអ្នកលក់បាន អតិថិជនអាចទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកបំរើសេវាអតិថិជនអម្រឹតលេខ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ ឬ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ ដើម្បីធ្វើការដោះស្រាយជូន។ រយៈពេលដោះស្រាយបណ្តឹងនេះអាចមានរយៈពេល២ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ។

តើបាគងជាអ្វី?

បាគង គឺជាប្រព័ន្ធទូទាត់បែបទំនើបថ្មីមួយ ដោយតភ្ជាប់ធនាគារ គ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុ និងក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាទូទាត់នៅកម្ពុជា ដើម្បីអនុញ្ញាតឲ្យអតិថិជនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការហិរញ្ញវត្ថុតាមរយៈកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃ (Mobile App) ពីធនាគារមួយទៅធនាគារមួយទៀត ឬពីក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាទូទាត់ណាមួយដែលជាសមាជិកបាគង។
ទាញយក Amret Mobile តាមរយៈលីងនេះ៖ http://onelink.to/v689ed

តើបាគង Wallet ជាអ្វី?​ វិធីបង្កើតបាគង Wallet នៅក្រោមអម្រឹត

បាគង Wallet គឺជាប្រភេទ Wallet ដែលធនាគារជាតិនៃកម្ពុជាអនុញ្ញាតអោយអម្រឹត ក៍ដូចជាគ្រឹះស្ថានដែលជាសមាជិកបាគង ផ្តល់សេវាជូនអតិថិជនដើម្បីបង្កើត បាគង Wallet នៅក្រោមស្ថាប័នរបស់ខ្លួនបាន។ អតិថិជនអាចបង្កើតបាគង Wallet ស្ថិតនៅក្រោមអម្រឹត តាមរយៈ Bakong App ដែលមាននៅលើ Playstore/Appstore។
របៀបបង្កើតបាគង Wallet នៅក្រោមអម្រឹត សូមទស្សនាវីដេអូតាមរយៈលីងនេះ៖ https://youtu.be/3Q-hoSQGCDE?list=PLMaHiTyrji86wOZvz4axpD1yTVT3oTckI

តើខ្ញុំអាចផ្ទេរប្រាក់ពីគណនីបាគងរបស់ខ្ញុំទៅកាន់គណនីសន្សំនៅអម្រឹត ដោយរបៀបណា?

របៀបផ្ទេរប្រាក់ពី Bakong Wallet មកកាន់គណនីអម្រឹត សូមទស្សនាវិដេអូតាមរយៈលីងនេះ៖ https://youtu.be/Zp7kHGlxqec?list=PLMaHiTyrji86wOZvz4axpD1yTVT3oTckI

តើបាគង KHQR ជាអ្វី?

បាគង KHQR គឺជាស្តង់ដារ QR Code សម្រាប់គ្រប់ស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុដែលជាសមាជិកបាគងអាចធ្វើការទាត់រួមគ្នាបាន។ ឧទាហរណ៍៖ KHQR របស់ពាណិជ្ជករអម្រឹត អាចទទួលបានការទូទាត់បានទាំងអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់ Amret Mobile និងអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់ Mobile App របស់ស្ថាប័នផ្សេងដែលជាសមាជិកបាគង ឬ KHQR របស់ពាណិជ្ជករស្ថាប័នផ្សេងអាចទទួលការទូទាត់បានទាំងអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់ Amret Mobile ផងដែរ។

តើខ្ញុំអាចចុះឈ្មោះបង្កើតគណនី Amret Mobile ដោយរបៀបណា?

លោកអ្នកត្រូវមានគណនីតាមតម្រូវ ដើម្បីអាចចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់កម្មវិធី Amret Mobile។ សូមធ្វើការទាញយកកម្មវិធី Amret Mobile តាម App Store និង Google Play។
ទាញយក Amret Mobile App: http://onelink.to/v689ed

ខ្ញុំភ្លេចពាក្យសម្ងាត់។ តើខ្ញុំអាចផ្លាស់ប្តូរនិងស្នើសុំពាក្យសម្ងាត់ថ្មីដោយរបៀបណា?

អ្នកអាចធ្វើការផ្លាស់ប្តូរនិងស្នើសុំពាក្យសម្ងាត់ថ្មី ដោយគ្រាន់តែធ្វើការទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈ៖ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ / ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។

កម្មវិធី Amret Mobile របស់ខ្ញុំជាប់សោរ ដោយសារខ្ញុំវាយបញ្ចូលពាក្យសម្ងាត់មិនត្រឹមត្រូវចំនួន៣ដង។ តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេច?

អ្នកអាចស្នើសុំដោះសោរ ដោយគ្រាន់តែទាក់ទងទៅកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ៖ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ / ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។

តើអស់ថ្លៃសេវាប្រចាំខែដែរឬទេ សម្រាប់ការប្រើប្រាស់ Amret Mobile?

ទេ! អ្នកអាចប្រើប្រាស់កម្មវិធី Amret Mobile ដោយឥតគិតថ្លៃ។

តើអស់ថ្លៃសេវាដែរឬទេ សម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់រវាងគណនី អម្រឹត?

ទេ! អ្នកអាចផ្ទេរប្រាក់រវាងគណនី អម្រឹត ដោយឥតគិតថ្លៃ។

តើអស់ថ្លៃសេវាដែរឬទេ សម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់ឆ្លងធនាគារ?

ការផ្ទេរប្រាក់ឆ្លងធនាគារត្រូវបានគិតថ្លៃសេវាដូចខាងក្រោម៖
- ថ្លៃសេវា 4.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ < ៤.០០០.០០០ រៀល
- ថ្លៃសេវា ៨.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ចាប់ពី ៤.០០០.០០០ រៀល ដល់ ២០.០០០.០០០ រៀល
- ថ្លៃសេវា ១២.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ > ២០.០០០.០០០ រៀល

តើការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនីវីង ឬ PiPay អស់ថ្លៃសេវាយ៉ាងដូចម្តេច?

ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនីវីង៖
- ឥតគិតថ្លៃ សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ ≤ ២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
- ថ្លៃសេវា ០,៥ ដុល្លារ សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ > ២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ

ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay៖
- ឥតគិតថ្លៃ

តើការផ្ទេរប្រាក់ពី Amret Mobile ទៅកាន់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម អស់ថ្លៃសេវាយ៉ាងដូចម្តេច?

ការផ្ទេរប្រាក់ពី Amret Mobile ទៅកាន់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម ពុំអស់ថ្លៃសេវាឡើយ។ ទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹម៖
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ៤០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ១០.០០០.០០០ រៀល ឬ ២៥០០ ដុល្លារ

តើការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay មានទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាយ៉ាងដូចម្តេច?

ទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay៖
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ៤.០០០.០០០ រៀល ឬ ១.០០០ ដុល្លារ
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ១០.០០០.០០០ រៀល ឬ ២.៥០០ ដុល្លារ

ដើម្បីបើកគណនីសន្សំ តើខ្ញុំត្រូវមានឯកសារផ្លូវការអ្វីខ្លះ?

តម្រូវឱ្យភ្ជាប់មកជាមួយនូវឯកសារផ្លូវការណាមួយក្នុងចំណោមឯកសារខាងក្រោម៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព) ឬ
២. លិខិតឆ្លងដែន(នៅមានសុពលភាព) ឬ
៣. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត
៤. សំបុត្រកំណើត
៥. សៀវភៅស្នាក់នៅ(បានតែមេគ្រួសារ)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារផ្លូវការណាមួយដូចខាងលើអាចយកឯកសារបន្ថែមផ្សេងៗទៀតដូចខាងក្រោម(បើមាន)៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព)
២. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត
៣. សំបុត្រកំណើត
៤. សៀវភៅស្នាក់នៅ
៥. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
៦. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណមន្រ្តីរាជការ (នៅមានសុពលភាព)
៧. ឆាយាគណៈមហានិកាយឬសង្ឈដីកា (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណព្រះសង្ឈ)
៨. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារទាំងពីរនេះជាផ្លូវការ(សំបុត្រកំណើត និងសៀវភៅស្នាក់នៅ) តម្រូវដាច់ខាតឱ្យមានឯកសារបន្ថែម១ទៀត ដូចខាងក្រោម៖
១. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
២. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
៣. ឆាយាគណៈមហានិកាយឬសង្ឈដីកា (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណព្រះសង្ឈ)
៤. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)

តើការប្រាក់ដែលទទួលបានពីគណនីសន្សំ តម្រូវបង់ពន្ធដែរឬទេ?

ការកាត់ពន្ធលើការប្រាក់ទទួលបានពីគណនីសន្សំ ត្រូវបានបែងចែកជាពីរប្រភេទ៖
    - ពន្ធ ៦% សម្រាប់ និវាសនជន
    - ពន្ធ ១៤% សម្រាប់ អនិវាសនជន

តើខ្ញុំអាចបិទគណនីសន្សំ មុនកាលកំណត់បានដែរឬទេ?

អ្នកអាចបិទគណនីកើនទ្រព្យ មុនកាលកំណត់បាន ប៉ុន្តែអត្រាការប្រាក់ដែលទទួលបាន គឺមានចន្លោះ ០,៥% ទៅ ២% អាស្រ័យទៅតាមរយៈពេលដែលបានសន្សំកន្លងមក។

តើខ្ញុំអាចបិទគណនីសន្សំ ខុសពីសាខាដែលខ្ញុំបើកគណនីបានដែរឬទេ?

អ្នកអាចបិទគណនីកើនទ្រព្យខុសសាខាដើមបាន ដោយត្រូវបង់ថ្លៃសេវា ៣ ដុល្លារ។ ដោយឡែក ចំពោះគណនីបើកនៅសាខាក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ អ្នកអាចបិទឆ្លងសាខាក្នុងរាជធានីភ្នំពេញបានដោយមិនគិតថ្លៃសេវា។

តើជនបរទេសអាចបើកគណនីសន្សំបានដែរឬទេ? តើត្រូវការឯកសារផ្លូវការអ្វីខ្លះ?

ជនបរទេសអាចបើកគណនីសន្សំបាន។ ឯកសារតម្រូវ រួមមាន លិខិតឆ្លងដែន និងលិខិតបញ្ជាក់កន្លែងស្នាក់នៅ ឬ កន្លែងធ្វើការ(បើសិនជាមាន)។

តើគណនីបើករួមគ្នាពីរនាក់អាចទៅដកតែម្នាក់បានឬទេ?

អាចបាន លុះត្រាតែលក្ខខណ្ឌក្នុងការដកប្រាក់បានម្នាក់ ត្រូវបានជ្រើសរើសនៅពេលបើកគណនី។ (អតិថិជនអាចធ្វើការជ្រើសរើសលក្ខខណ្ឌក្នុងការដកប្រាក់បានក្នុងអំឡុងពេលបើកគណនី)

ដើម្បីស្នើសុំឥណទានពី អម្រឹត តើខ្ញុំត្រូវមានឯកសារផ្លូវការអ្វីខ្លះ?

> តម្រូវឱ្យភ្ជាប់មកជាមួយនូវឯកសារផ្លូវការណាមួយក្នុងចំណោមឯកសារខាងក្រោម៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព) ឬ
២. លិខិតឆ្លងដែន(នៅមានសុពលភាព) ឬ
៣. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត) 
៤. សំបុត្រកំណើត
៥. សៀវភៅស្នាក់នៅ(បានតែមេគ្រួសារ)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារផ្លូវការណាមួយដូចខាងលើអាចយកឯកសារបន្ថែមផ្សេងៗទៀតដូចខាងក្រោម(បើមាន)៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព)
២. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត) 
៣. សំបុត្រកំណើត
៤. សៀវភៅស្នាក់នៅ
៥. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
៦. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណមន្រ្តីរាជការ (នៅមានសុពលភាព)
៧. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារទាំងពីរនេះជាផ្លូវការ(សំបុត្រកំណើត និងសៀវភៅស្នាក់នៅ) តម្រូវដាច់ខាតឱ្យមានឯកសារបន្ថែម១ទៀត ដូចខាងក្រោម៖
១. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
២. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
៣. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
​​​​​​​> ឯកសារពាក់ព័ន្ធអាជីវកម្ម (មាន ឬ គ្មាន)
> មានទ្រព្យសម្រាប់ដាក់តម្កល់ (ប្លង់រឹង ឬ ប្លង់ទន់)

តើខ្ញុំអាចស្នើសុំឥណទានពី អម្រឹត តាមរបៀបណាខ្លះ?

១. សាខា អម្រឹត ណាមួយដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត
២. លេខទូរស័ព្ទ៖ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣
៣. ទំនាក់ទំនងតាមរយៈ៖
- គេហទំព័រ៖ https://amret.com.kh/e-request-loan/
- Facebook: https://web.facebook.com/amret.com.kh/
- កម្មវិធី Amret Mobile

តើខ្ញុំអាចស្នើកម្ចីបន្ថែម បានដែរឬទេ?

អ្នកអាចស្នើកម្ចីបាន! មន្ត្រីឥណទានយើងខ្ញុំនឹងធ្វើការវាយតម្លៃពាក្យស្នើសុំរបស់អ្នកដើម្បីកំណត់ថាតើអ្នកមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ប្រាក់កម្ចីបន្ថែមដែរឬទេ។ មន្រ្តីទំនាក់ទំនងអតិថិជនរបស់យើងនឹងទាក់ទងទៅកាន់លោកអ្នកដើម្បីផ្ដល់ជូនដំណឹង។

តើខ្ញុំអាចធ្វើការសងឥណទាន តាមរបៀបណាខ្លះ?

ដើម្បីផ្តល់ភាពងាយស្រួលសម្រាប់អតិថិជន បច្ចុប្បន្ន អម្រឹត បានផ្តល់ជូននូវជម្រើសក្នុងការសងឥណទានដូចជា៖
១. សាខា អម្រឹត នៅក្នុងម៉ោងធ្វើការ ចាប់ពីម៉ោង ៧ព្រឹក រហូតដល់ ៣:៣០រសៀល ពី ថ្ងៃច័ន្ទ រហូតដល់ ថ្ងៃសុក្រ (លើកលែងថ្ងៃឈប់សម្រាក)
២. កម្មវិធី Amret Mobile បានយ៉ាងងាយស្រួល ឆាប់រហ័ស និងឥតគិតថ្លៃ
៣. ដៃគូរបស់ អម្រឹត រួមមាន ភ្នាក់ងារវីង ឬ Wing Money App ភ្នាក់ងារទ្រូម៉ាន់នី ឬ True Money App ឬ Pi Pay App
៤. សេវាតាមភូមិដែលបុគ្គលិក អម្រឹត នឹងចុះទៅប្រមូលប្រាក់សងដល់គេហដ្ឋានរបស់លោកអ្នក។

តើខ្ញុំត្រូវបង់ថ្លៃសេវាសម្រាប់ការបើកប័ណ្ណអេធីអឹម ដែរឬទេ ?

ប័ណ្ណអេធីអឹម ត្រូវបានផ្ដល់ជូនដោយឥតគិតថ្លៃ។ ប៉ុន្តែអ្នកតម្រូវឲ្យដាក់ប្រាក់តម្កល់ក្នុងគណនីចំនួន ១២,០០០ រៀល ឬ ៣ ដុល្លារ សម្រាប់ប័ណ្ណអេធីអឹមទាំងពីរប្រភេទ គឺ បណ្ណអេធីអឹមមាស(ATM Gold Instant Debit Card) និងបណ្ណអេធីអឹមបៃតង (ATM Green Instant Debit Card)។

តើខ្ញុំត្រូវបង់ថ្លៃសេវាប្រចាំខែសម្រាប់ការប្រើប្រាស់ប័ណ្ណអេធីអឹម ដែរឬទេ ?

ថ្លៃសេវាប្រចាំខែ៖
- ប័ណ្ណអេធីអឹមបៃតង៖ ១.០០០ រៀល
​​​​​​​- ប័ណ្ណអេធីអឹមមាស៖ ២.០០០ រៀល

ខ្ញុំបានបាត់ប័ណ្ណអេធីអឹម។ តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេច?

សូមរាយការណ៍មកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជន តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ ០៩៣​ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩​ ០៣៣។ អ្នកអាចស្នើសុំចេញប័ណ្ណអេធីអឹមថ្មីនៅសាខាដែលអ្នកបានធ្វើប័ណ្ណអេធីអឹមនោះ។

ខ្ញុំភ្លេចលេខសម្ងាត់អេធីអឹម។ តើខ្ញុំគួរធ្វើដូចម្តេច?

សូមអញ្ជើញទៅកាន់សាខា អម្រឹត ដែលនៅជិតលោកអ្នក ដើម្បីស្នើសុំបង្កើតលេខសម្ងាត់ថ្មី ដោយមិនគិតថ្លៃសេវា ឬទំនាក់ទំនងមកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣។

តើខ្ញុំអាចប្រើប័ណ្ណអេធីអឹម អម្រឹត​ ដើម្បីដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹមធនាគារដទៃ បានដែរឬទេ?

បាន! អ្នកអាចប្រើដកប្រាក់នៅគ្រប់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម​ ទូទាំងប្រទេសដែលមាននិមិត្តសញ្ញា CSS។

តើខ្ញុំអាចដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹមចំនួនប៉ុន្មានក្នុងមួយថ្ងៃ?

ចំនួនទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹម៖
- ប័ណ្ណអេធីអឹមបៃតង៖ ៨.០០០.០០០ រៀល ឬ ២.០០០ ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ
- ប័ណ្ណអេធីអឹមមាស៖ ១២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៣.០០០ ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ។

តើ អម្រឹតមានម៉ាស៊ីនអេធីអឹមនៅគ្រប់សាខាដែរឬទេ?

បច្ចុប្បន្ន អម្រឹត មានម៉ាស៊ីនអេធីអឹមនៅតាមខេត្តនិងក្រុងសំខាន់ៗដូចជា៖
​​​​​​​- សាខារាជធានីភ្នំពេញ៖ សាខាបាក់ទូក សាខាដើមថ្កូវ សាខាចោមចៅ សាខាផ្សារហេងលី សាខាផ្សារកណ្តាល សាខាផ្សារដេប៉ូ សាខាទឹកថ្លា សាខាលាទួលទំពូង សាខាស្ទឹងមានជ័យ សាខាឈូកមាស សាខា
ឫស្សីកែវ​ សាខាព្រែកលាភ សាខាចំការដូង សាខាទួលពង្រ សាខាច្បាអំពៅ សាខាព្រែកព្នៅ និងសាខាទួលគោក។
- សាខាតាមបណ្ដាខេត្ត/ក្រុង៖ សាខាព្រះសីហនុ សាខាសំរោងទង សាខាកំពង់ចាម សាខាសួង សាខាបាត់ដំបង សាខាកំពត សាខាកំពង់ឆ្នាំង សាខាសៀមរាប សាខាតាខ្មៅ សាខាកំពង់សៀម សាខា​សេរីសោភ័ណ សាខាពោធិ៍សាត់​ សាខាកោះកុង សាខាស្វាយរៀង សាខាដូនកែវ សាខាស្វាយអន្ទរ សាខាព្រែកតាមាក់ សាខាបានលុង សាខាកំពង់ត្រឡាច សាខាថ្នល់ទទឹង សាខាកៀនស្វាយ សាខាឈូក សាខា
ឧដុង្គ សាខាខ្សាច់កណ្តាល សាខាស្ទឹងត្រែង សាខាប៉ោយប៉ែត សាខាដំណាក់ចង្អើរ​ សាខាព្រះវិហារ សាខាព្រៃណុប សាខាគីរីវង្ស សាខាព្រៃវែង សាខាសំរោងទង​ និងសាខាស្ទឹងសែន។