ប្រសិនបើលោកអ្នកមានសំណួរ ឬ ចម្ងល់នានាទាក់ទិននឹងផលិតផល ឬ សេវាកម្មរបស់យើងខ្ញុំ សូមអានកម្រងសំណួរខាងក្រោមនេះដើម្បីស្វែងយល់កាន់តែច្បាស់។
លោកអ្នកត្រូវមានគណនីតាមតម្រូវ ដើម្បីអាចចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់កម្មវិធី Amret Mobile។ សូមធ្វើការទាញយកកម្មវិធី Amret Mobile តាម App Store និង Google Play។
ទាញយក Amret Mobile App: http://onelink.to/v689ed
អ្នកអាចធ្វើការផ្លាស់ប្តូរនិងស្នើសុំពាក្យសម្ងាត់ថ្មី ដោយគ្រាន់តែធ្វើការទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈ៖ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ / ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។
អ្នកអាចស្នើសុំដោះសោរ ដោយគ្រាន់តែទាក់ទងទៅកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ៖ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ / ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។
ទេ! អ្នកអាចប្រើប្រាស់កម្មវិធី Amret Mobile ដោយឥតគិតថ្លៃ។
ទេ! អ្នកអាចផ្ទេរប្រាក់រវាងគណនី អម្រឹត ដោយឥតគិតថ្លៃ។
ការផ្ទេរប្រាក់ឆ្លងធនាគារត្រូវបានគិតថ្លៃសេវាដូចខាងក្រោម៖
- ថ្លៃសេវា 4.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ < ៤.០០០.០០០ រៀល
- ថ្លៃសេវា ៨.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ចាប់ពី ៤.០០០.០០០ រៀល ដល់ ២០.០០០.០០០ រៀល
- ថ្លៃសេវា ១២.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ > ២០.០០០.០០០ រៀល
ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនីវីង៖
- ឥតគិតថ្លៃ សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ ≤ ២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
- ថ្លៃសេវា ០,៥ ដុល្លារ សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ > ២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay៖
- ឥតគិតថ្លៃ
ការផ្ទេរប្រាក់ពី Amret Mobile ទៅកាន់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម ពុំអស់ថ្លៃសេវាឡើយ។ ទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹម៖
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ៤០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ១០.០០០.០០០ រៀល ឬ ២៥០០ ដុល្លារ
ទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay៖
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ៤.០០០.០០០ រៀល ឬ ១.០០០ ដុល្លារ
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ១០.០០០.០០០ រៀល ឬ ២.៥០០ ដុល្លារ
តម្រូវឱ្យភ្ជាប់មកជាមួយនូវឯកសារផ្លូវការណាមួយក្នុងចំណោមឯកសារខាងក្រោម៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព) ឬ
២. លិខិតឆ្លងដែន(នៅមានសុពលភាព) ឬ
៣. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត)
៤. សំបុត្រកំណើត
៥. សៀវភៅស្នាក់នៅ(បានតែមេគ្រួសារ)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារផ្លូវការណាមួយដូចខាងលើអាចយកឯកសារបន្ថែមផ្សេងៗទៀតដូចខាងក្រោម(បើមាន)៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព)
២. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត)
៣. សំបុត្រកំណើត
៤. សៀវភៅស្នាក់នៅ
៥. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
៦. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណមន្រ្តីរាជការ (នៅមានសុពលភាព)
៧. ឆាយាគណៈមហានិកាយឬសង្ឈដីកា (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណព្រះសង្ឈ)
៨. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារទាំងពីរនេះជាផ្លូវការ(សំបុត្រកំណើត និងសៀវភៅស្នាក់នៅ) តម្រូវដាច់ខាតឱ្យមានឯកសារបន្ថែម១ទៀត ដូចខាងក្រោម៖
១. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
២. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
៣. ឆាយាគណៈមហានិកាយឬសង្ឈដីកា (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណព្រះសង្ឈ)
៤. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
ការកាត់ពន្ធលើការប្រាក់ទទួលបានពីគណនីសន្សំ ត្រូវបានបែងចែកជាពីរប្រភេទ៖
- ពន្ធ ៦% សម្រាប់ និវាសនជន
- ពន្ធ ១៤% សម្រាប់ អនិវាសនជន
អ្នកអាចបិទគណនីកើនទ្រព្យ មុនកាលកំណត់បាន ប៉ុន្តែអត្រាការប្រាក់ដែលទទួលបាន គឺមានចន្លោះ ០,៥% ទៅ ២% អាស្រ័យទៅតាមរយៈពេលដែលបានសន្សំកន្លងមក។
អ្នកអាចបិទគណនីកើនទ្រព្យខុសសាខាដើមបាន ដោយត្រូវបង់ថ្លៃសេវា ៣ ដុល្លារ។ ដោយឡែក ចំពោះគណនីបើកនៅសាខាក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ អ្នកអាចបិទឆ្លងសាខាក្នុងរាជធានីភ្នំពេញបានដោយមិនគិតថ្លៃសេវា។
ជនបរទេសអាចបើកគណនីសន្សំបាន។ ឯកសារតម្រូវ រួមមាន លិខិតឆ្លងដែន និងលិខិតបញ្ជាក់កន្លែងស្នាក់នៅ ឬ កន្លែងធ្វើការ(បើសិនជាមាន)។
អាចបាន លុះត្រាតែលក្ខខណ្ឌក្នុងការដកប្រាក់បានម្នាក់ ត្រូវបានជ្រើសរើសនៅពេលបើកគណនី។ (អតិថិជនអាចធ្វើការជ្រើសរើសលក្ខខណ្ឌក្នុងការដកប្រាក់បានក្នុងអំឡុងពេលបើកគណនី)
> តម្រូវឱ្យភ្ជាប់មកជាមួយនូវឯកសារផ្លូវការណាមួយក្នុងចំណោមឯកសារខាងក្រោម៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព) ឬ
២. លិខិតឆ្លងដែន(នៅមានសុពលភាព) ឬ
៣. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត)
៤. សំបុត្រកំណើត
៥. សៀវភៅស្នាក់នៅ(បានតែមេគ្រួសារ)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារផ្លូវការណាមួយដូចខាងលើអាចយកឯកសារបន្ថែមផ្សេងៗទៀតដូចខាងក្រោម(បើមាន)៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព)
២. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត)
៣. សំបុត្រកំណើត
៤. សៀវភៅស្នាក់នៅ
៥. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
៦. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណមន្រ្តីរាជការ (នៅមានសុពលភាព)
៧. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារទាំងពីរនេះជាផ្លូវការ(សំបុត្រកំណើត និងសៀវភៅស្នាក់នៅ) តម្រូវដាច់ខាតឱ្យមានឯកសារបន្ថែម១ទៀត ដូចខាងក្រោម៖
១. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
២. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
៣. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
> ឯកសារពាក់ព័ន្ធអាជីវកម្ម (មាន ឬ គ្មាន)
> មានទ្រព្យសម្រាប់ដាក់តម្កល់ (ប្លង់រឹង ឬ ប្លង់ទន់)
១. សាខា អម្រឹត ណាមួយដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត
២. លេខទូរស័ព្ទ៖ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣
៣. ទំនាក់ទំនងតាមរយៈ៖
- គេហទំព័រ៖ https://amret.com.kh/e-request-loan/
- Facebook: https://web.facebook.com/amret.com.kh/
- កម្មវិធី Amret Mobile
អ្នកអាចស្នើកម្ចីបាន! មន្ត្រីឥណទានយើងខ្ញុំនឹងធ្វើការវាយតម្លៃពាក្យស្នើសុំរបស់អ្នកដើម្បីកំណត់ថាតើអ្នកមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ប្រាក់កម្ចីបន្ថែមដែរឬទេ។ មន្រ្តីទំនាក់ទំនងអតិថិជនរបស់យើងនឹងទាក់ទងទៅកាន់លោកអ្នកដើម្បីផ្ដល់ជូនដំណឹង។
ដើម្បីផ្តល់ភាពងាយស្រួលសម្រាប់អតិថិជន បច្ចុប្បន្ន អម្រឹត បានផ្តល់ជូននូវជម្រើសក្នុងការសងឥណទានដូចជា៖
១. សាខា អម្រឹត នៅក្នុងម៉ោងធ្វើការ ចាប់ពីម៉ោង ៧ព្រឹក រហូតដល់ ៣:៣០រសៀល ពី ថ្ងៃច័ន្ទ រហូតដល់ ថ្ងៃសុក្រ (លើកលែងថ្ងៃឈប់សម្រាក)
២. កម្មវិធី Amret Mobile បានយ៉ាងងាយស្រួល ឆាប់រហ័ស និងឥតគិតថ្លៃ
៣. ដៃគូរបស់ អម្រឹត រួមមាន ភ្នាក់ងារវីង ឬ Wing Money App ភ្នាក់ងារទ្រូម៉ាន់នី ឬ True Money App ឬ Pi Pay App
៤. សេវាតាមភូមិដែលបុគ្គលិក អម្រឹត នឹងចុះទៅប្រមូលប្រាក់សងដល់គេហដ្ឋានរបស់លោកអ្នក។
ប័ណ្ណអេធីអឹម ត្រូវបានផ្ដល់ជូនដោយឥតគិតថ្លៃ។ ប៉ុន្តែអ្នកតម្រូវឲ្យដាក់ប្រាក់តម្កល់ក្នុងគណនីចំនួន ១២,០០០ រៀល ឬ ៣ ដុល្លារ សម្រាប់ប័ណ្ណអេធីអឹមទាំងពីរប្រភេទ គឺ បណ្ណអេធីអឹមមាស(ATM Gold Instant Debit Card) និងបណ្ណអេធីអឹមបៃតង (ATM Green Instant Debit Card)។
ថ្លៃសេវាប្រចាំខែ៖
- ប័ណ្ណអេធីអឹមបៃតង៖ ១.០០០ រៀល
- ប័ណ្ណអេធីអឹមមាស៖ ២.០០០ រៀល
សូមរាយការណ៍មកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជន តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣។ អ្នកអាចស្នើសុំចេញប័ណ្ណអេធីអឹមថ្មីនៅសាខាដែលអ្នកបានធ្វើប័ណ្ណអេធីអឹមនោះ។
សូមទាក់ទងទៅកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ ដើម្បីស្នើសុំបង្កើតលេខសម្ងាត់ថ្មី។ ថ្លៃសេវាគឺ ១.០០០ រៀល។
បាន! អ្នកអាចប្រើដកប្រាក់នៅគ្រប់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម ទូទាំងប្រទេសដែលមាននិមិត្តសញ្ញា CSS។
ចំនួនទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹម៖
- ប័ណ្ណអេធីអឹមបៃតង៖ ៨.០០០.០០០ រៀល ឬ ២.០០០ ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ
- ប័ណ្ណអេធីអឹមមាស៖ ១២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៣.០០០ ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ។
បាទ/ចាស! អ្នកអាចធ្វើបាន!
បច្ចុប្បន្ន អម្រឹត មានម៉ាស៊ីនអេធីអឹមនៅតាមខេត្តនិងក្រុងសំខាន់ៗដូចជា៖
- សាខារាជធានីភ្នំពេញ៖ សាខាបាក់ទូក សាខាដើមថ្កូវ សាខាចោមចៅ សាខាផ្សារហេងលី សាខាផ្សារកណ្តាល សាខាផ្សារដេប៉ូ សាខាទឹកថ្លា សាខាលាទួលទំពូង សាខាស្ទឹងមានជ័យ សាខាឈូកមាស សាខា
ឫស្សីកែវ សាខាព្រែកលាភ សាខាចំការដូង សាខាទួលពង្រ សាខាច្បាអំពៅ សាខាព្រែកព្នៅ និងសាខាទួលគោក។
- សាខាតាមបណ្ដាខេត្ត/ក្រុង៖ សាខាព្រះសីហនុ សាខាសំរោងទង សាខាកំពង់ចាម សាខាសួង សាខាបាត់ដំបង សាខាកំពត សាខាកំពង់ឆ្នាំង សាខាសៀមរាប សាខាតាខ្មៅ សាខាកំពង់សៀម សាខាសេរីសោភ័ណ សាខាពោធិ៍សាត់ សាខាកោះកុង សាខាស្វាយរៀង សាខាដូនកែវ សាខាស្វាយអន្ទរ សាខាព្រែកតាមាក់ សាខាបានលុង សាខាកំពង់ត្រឡាច សាខាថ្នល់ទទឹង សាខាកៀនស្វាយ សាខាឈូក សាខា
ឧដុង្គ សាខាខ្សាច់កណ្តាល សាខាស្ទឹងត្រែង សាខាប៉ោយប៉ែត សាខាដំណាក់ចង្អើរ សាខាព្រះវិហារ សាខាព្រៃណុប សាខាគីរីវង្ស សាខាព្រៃវែង សាខាសំរោងទង និងសាខាស្ទឹងសែន។
អតិថិជនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការបាគងដូចខាងក្រោម នៅលើកម្មវិធី Amret Mobile៖
១. ផ្ទេរប្រាក់ពីគណនីសន្សំរបស់អ្នកនៅអម្រឹត ទៅកាន់គណនីបាគង Wallet
២. ផ្ទេរប្រាក់ពីគណនីសន្សំរបស់អ្នកនៅអម្រឹត ទៅកាន់គណនីសន្សំរបស់ធនាគារផ្សេងដែលជាសមាជិកបាគង
៣. ស្កេនដើម្បីទូទាត់ប្រាក់ជាមួយពាណិជ្ជករ KHQR របស់អម្រឹត ឬស្ថាប័នផ្សេង
សម្រាប់ព័ត៌មានអំពី ទំហំប្រតិបត្តិការ និងតម្លៃសេវា ក្នុងការផ្ទេរប្រាក់ សូមចូលទៅកាន់លីងនេះ៖ https://www.amret.com.kh/kh/transfer-via-amret-mobile
ពិតជាបាន អតិថិជនអាចចូលទៅកាន់ Mobile App របស់ធនាគារផ្សេងដែលជាសមាជិកបាគង រួចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់មកកាន់គណនីសន្សំនៅអម្រឹតដើម្បីទទួលបានការប្រាក់ខ្ពស់។
លោកអ្នកអាចផ្ទេរប្រាក់ទៅកាន់ធនាគារដែលជាសមាជិកបាគង សម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិតអំពីសមាជិកបាគង សូមចូលទៅកាន់លីងនេះ៖https://bakong.nbc.org.kh/
អតិថិជនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការបាគងតាមរយៈ Amret Mobile ដោយពុំចាំបាច់មានគណនីបាគង Wallet ឡើយ។ អតិថិជនអាចធ្វើការផ្ទេរប្រាក់ និងទូទាត់ចេញពីគណនីសន្សំរបស់ខ្លួននៅអម្រឹតដោយផ្ទាល់។
អតិថិជនត្រូវទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកបំរើសេវាអតិថិជនដោយត្រូវបញ្ជាក់លំអិតពីការធ្វើប្រតិបត្តិការ។ រយៈពេលដោះស្រាយបណ្តឹងនេះអាចមានរយៈពេល ២ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ។ លេខទូរស័ព្ទទាក់ទងទៅកាន់ផ្នែកបំរើសេវាអតិថិជន ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ ឬ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។
ក្នុងករណីខុសចំនួនទឹកប្រាក់ អតិថិជនអាចធ្វើការចរចារជាមួយម្ចាស់ហាងក្នុងការទូទាត់ទំនិញទៅវិញទៅមក ប្រសិនបើអតិថិជនមិនទាន់ចាកចេញពីហាង។ ករណីអតិថិជនបានចាកចេញពីហាង អតិថិជនអាចទាក់ទងតាមទូរស័ព្ទទៅកាន់អ្នកលក់ដើម្បីចរចារ។ ករណីមិនអាចទំនាក់ទំនងអ្នកលក់បាន អតិថិជនអាចទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកបំរើសេវាអតិថិជនអម្រឹតលេខ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ ឬ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ ដើម្បីធ្វើការដោះស្រាយជូន។ រយៈពេលដោះស្រាយបណ្តឹងនេះអាចមានរយៈពេល២ថ្ងៃនៃថ្ងៃធ្វើការ។
បាគង គឺជាប្រព័ន្ធទូទាត់បែបទំនើបថ្មីមួយ ដោយតភ្ជាប់ធនាគារ គ្រឹះស្ថានហិរញ្ញវត្ថុ និងក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាទូទាត់នៅកម្ពុជា ដើម្បីអនុញ្ញាតឲ្យអតិថិជនអាចធ្វើប្រតិបត្តិការហិរញ្ញវត្ថុតាមរយៈកម្មវិធីទូរស័ព្ទដៃ (Mobile App) ពីធនាគារមួយទៅធនាគារមួយទៀត ឬពីក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាទូទាត់ណាមួយដែលជាសមាជិកបាគង។
ទាញយក Amret Mobile តាមរយៈលីងនេះ៖ http://onelink.to/v689ed
បាគង Wallet គឺជាប្រភេទ Wallet ដែលធនាគារជាតិនៃកម្ពុជាអនុញ្ញាតអោយអម្រឹត ក៍ដូចជាគ្រឹះស្ថានដែលជាសមាជិកបាគង ផ្តល់សេវាជូនអតិថិជនដើម្បីបង្កើត បាគង Wallet នៅក្រោមស្ថាប័នរបស់ខ្លួនបាន។ អតិថិជនអាចបង្កើតបាគង Wallet ស្ថិតនៅក្រោមអម្រឹត តាមរយៈ Bakong App ដែលមាននៅលើ Playstore/Appstore។
របៀបបង្កើតបាគង Wallet នៅក្រោមអម្រឹត សូមទស្សនាវីដេអូតាមរយៈលីងនេះ៖ https://youtu.be/3Q-hoSQGCDE?list=PLMaHiTyrji86wOZvz4axpD1yTVT3oTckI
របៀបផ្ទេរប្រាក់ពី Bakong Wallet មកកាន់គណនីអម្រឹត សូមទស្សនាវិដេអូតាមរយៈលីងនេះ៖ https://youtu.be/Zp7kHGlxqec?list=PLMaHiTyrji86wOZvz4axpD1yTVT3oTckI
បាគង KHQR គឺជាស្តង់ដារ QR Code សម្រាប់គ្រប់ស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុដែលជាសមាជិកបាគងអាចធ្វើការទាត់រួមគ្នាបាន។ ឧទាហរណ៍៖ KHQR របស់ពាណិជ្ជករអម្រឹត អាចទទួលបានការទូទាត់បានទាំងអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់ Amret Mobile និងអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់ Mobile App របស់ស្ថាប័នផ្សេងដែលជាសមាជិកបាគង ឬ KHQR របស់ពាណិជ្ជករស្ថាប័នផ្សេងអាចទទួលការទូទាត់បានទាំងអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់ Amret Mobile ផងដែរ។
លោកអ្នកត្រូវមានគណនីតាមតម្រូវ ដើម្បីអាចចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់កម្មវិធី Amret Mobile។ សូមធ្វើការទាញយកកម្មវិធី Amret Mobile តាម App Store និង Google Play។
ទាញយក Amret Mobile App: http://onelink.to/v689ed
អ្នកអាចធ្វើការផ្លាស់ប្តូរនិងស្នើសុំពាក្យសម្ងាត់ថ្មី ដោយគ្រាន់តែធ្វើការទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈ៖ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ / ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។
អ្នកអាចស្នើសុំដោះសោរ ដោយគ្រាន់តែទាក់ទងទៅកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ៖ ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣ / ០៩៣ ៩៩៩ ១១១។
ទេ! អ្នកអាចប្រើប្រាស់កម្មវិធី Amret Mobile ដោយឥតគិតថ្លៃ។
ទេ! អ្នកអាចផ្ទេរប្រាក់រវាងគណនី អម្រឹត ដោយឥតគិតថ្លៃ។
ការផ្ទេរប្រាក់ឆ្លងធនាគារត្រូវបានគិតថ្លៃសេវាដូចខាងក្រោម៖
- ថ្លៃសេវា 4.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ < ៤.០០០.០០០ រៀល
- ថ្លៃសេវា ៨.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ចាប់ពី ៤.០០០.០០០ រៀល ដល់ ២០.០០០.០០០ រៀល
- ថ្លៃសេវា ១២.០០០ រៀល សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ > ២០.០០០.០០០ រៀល
ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនីវីង៖
- ឥតគិតថ្លៃ សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ ≤ ២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
- ថ្លៃសេវា ០,៥ ដុល្លារ សម្រាប់ទំហំទឹកប្រាក់ > ២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay៖
- ឥតគិតថ្លៃ
ការផ្ទេរប្រាក់ពី Amret Mobile ទៅកាន់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម ពុំអស់ថ្លៃសេវាឡើយ។ ទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹម៖
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ៤០០.០០០ រៀល ឬ ៥០០ ដុល្លារ
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ១០.០០០.០០០ រៀល ឬ ២៥០០ ដុល្លារ
ទំហំទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការផ្ទេរប្រាក់ពីគណនី អម្រឹត ទៅកាន់គណនី Pi Pay៖
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ៤.០០០.០០០ រៀល ឬ ១.០០០ ដុល្លារ
- អតិបរមាក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ៖ ១០.០០០.០០០ រៀល ឬ ២.៥០០ ដុល្លារ
តម្រូវឱ្យភ្ជាប់មកជាមួយនូវឯកសារផ្លូវការណាមួយក្នុងចំណោមឯកសារខាងក្រោម៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព) ឬ
២. លិខិតឆ្លងដែន(នៅមានសុពលភាព) ឬ
៣. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត)
៤. សំបុត្រកំណើត
៥. សៀវភៅស្នាក់នៅ(បានតែមេគ្រួសារ)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារផ្លូវការណាមួយដូចខាងលើអាចយកឯកសារបន្ថែមផ្សេងៗទៀតដូចខាងក្រោម(បើមាន)៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព)
២. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត)
៣. សំបុត្រកំណើត
៤. សៀវភៅស្នាក់នៅ
៥. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
៦. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណមន្រ្តីរាជការ (នៅមានសុពលភាព)
៧. ឆាយាគណៈមហានិកាយឬសង្ឈដីកា (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណព្រះសង្ឈ)
៨. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារទាំងពីរនេះជាផ្លូវការ(សំបុត្រកំណើត និងសៀវភៅស្នាក់នៅ) តម្រូវដាច់ខាតឱ្យមានឯកសារបន្ថែម១ទៀត ដូចខាងក្រោម៖
១. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
២. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
៣. ឆាយាគណៈមហានិកាយឬសង្ឈដីកា (អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណព្រះសង្ឈ)
៤. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
ការកាត់ពន្ធលើការប្រាក់ទទួលបានពីគណនីសន្សំ ត្រូវបានបែងចែកជាពីរប្រភេទ៖
- ពន្ធ ៦% សម្រាប់ និវាសនជន
- ពន្ធ ១៤% សម្រាប់ អនិវាសនជន
អ្នកអាចបិទគណនីកើនទ្រព្យ មុនកាលកំណត់បាន ប៉ុន្តែអត្រាការប្រាក់ដែលទទួលបាន គឺមានចន្លោះ ០,៥% ទៅ ២% អាស្រ័យទៅតាមរយៈពេលដែលបានសន្សំកន្លងមក។
អ្នកអាចបិទគណនីកើនទ្រព្យខុសសាខាដើមបាន ដោយត្រូវបង់ថ្លៃសេវា ៣ ដុល្លារ។ ដោយឡែក ចំពោះគណនីបើកនៅសាខាក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ អ្នកអាចបិទឆ្លងសាខាក្នុងរាជធានីភ្នំពេញបានដោយមិនគិតថ្លៃសេវា។
ជនបរទេសអាចបើកគណនីសន្សំបាន។ ឯកសារតម្រូវ រួមមាន លិខិតឆ្លងដែន និងលិខិតបញ្ជាក់កន្លែងស្នាក់នៅ ឬ កន្លែងធ្វើការ(បើសិនជាមាន)។
អាចបាន លុះត្រាតែលក្ខខណ្ឌក្នុងការដកប្រាក់បានម្នាក់ ត្រូវបានជ្រើសរើសនៅពេលបើកគណនី។ (អតិថិជនអាចធ្វើការជ្រើសរើសលក្ខខណ្ឌក្នុងការដកប្រាក់បានក្នុងអំឡុងពេលបើកគណនី)
> តម្រូវឱ្យភ្ជាប់មកជាមួយនូវឯកសារផ្លូវការណាមួយក្នុងចំណោមឯកសារខាងក្រោម៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព) ឬ
២. លិខិតឆ្លងដែន(នៅមានសុពលភាព) ឬ
៣. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត)
៤. សំបុត្រកំណើត
៥. សៀវភៅស្នាក់នៅ(បានតែមេគ្រួសារ)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារផ្លូវការណាមួយដូចខាងលើអាចយកឯកសារបន្ថែមផ្សេងៗទៀតដូចខាងក្រោម(បើមាន)៖
១. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណសញ្ជាតិខ្មែរ(នៅមានសុពលភាព)
២. សៀវភៅគ្រួសារ (បានតែមេគ្រួសារមានបិទរូបថត)
៣. សំបុត្រកំណើត
៤. សៀវភៅស្នាក់នៅ
៥. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
៦. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណមន្រ្តីរាជការ (នៅមានសុពលភាព)
៧. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
- ករណីប្រើប្រាស់ឯកសារទាំងពីរនេះជាផ្លូវការ(សំបុត្រកំណើត និងសៀវភៅស្នាក់នៅ) តម្រូវដាច់ខាតឱ្យមានឯកសារបន្ថែម១ទៀត ដូចខាងក្រោម៖
១. ប័ណ្ណបើកបរ(មិនអចិន្រៃ្តយ៍) (នៅមានសុពលភាព)
២. អត្តសញ្ញាណប័ណ្ណ
៣. លិខិតបញ្ជាក់ដែលបិទរូបថត ចេញដោយអាជ្ញាធរមូលដ្ឋាន(ឃុំ/សង្កាត់)
> ឯកសារពាក់ព័ន្ធអាជីវកម្ម (មាន ឬ គ្មាន)
> មានទ្រព្យសម្រាប់ដាក់តម្កល់ (ប្លង់រឹង ឬ ប្លង់ទន់)
១. សាខា អម្រឹត ណាមួយដែលនៅជិតលោកអ្នកបំផុត
២. លេខទូរស័ព្ទ៖ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣
៣. ទំនាក់ទំនងតាមរយៈ៖
- គេហទំព័រ៖ https://amret.com.kh/e-request-loan/
- Facebook: https://web.facebook.com/amret.com.kh/
- កម្មវិធី Amret Mobile
អ្នកអាចស្នើកម្ចីបាន! មន្ត្រីឥណទានយើងខ្ញុំនឹងធ្វើការវាយតម្លៃពាក្យស្នើសុំរបស់អ្នកដើម្បីកំណត់ថាតើអ្នកមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ប្រាក់កម្ចីបន្ថែមដែរឬទេ។ មន្រ្តីទំនាក់ទំនងអតិថិជនរបស់យើងនឹងទាក់ទងទៅកាន់លោកអ្នកដើម្បីផ្ដល់ជូនដំណឹង។
ដើម្បីផ្តល់ភាពងាយស្រួលសម្រាប់អតិថិជន បច្ចុប្បន្ន អម្រឹត បានផ្តល់ជូននូវជម្រើសក្នុងការសងឥណទានដូចជា៖
១. សាខា អម្រឹត នៅក្នុងម៉ោងធ្វើការ ចាប់ពីម៉ោង ៧ព្រឹក រហូតដល់ ៣:៣០រសៀល ពី ថ្ងៃច័ន្ទ រហូតដល់ ថ្ងៃសុក្រ (លើកលែងថ្ងៃឈប់សម្រាក)
២. កម្មវិធី Amret Mobile បានយ៉ាងងាយស្រួល ឆាប់រហ័ស និងឥតគិតថ្លៃ
៣. ដៃគូរបស់ អម្រឹត រួមមាន ភ្នាក់ងារវីង ឬ Wing Money App ភ្នាក់ងារទ្រូម៉ាន់នី ឬ True Money App ឬ Pi Pay App
៤. សេវាតាមភូមិដែលបុគ្គលិក អម្រឹត នឹងចុះទៅប្រមូលប្រាក់សងដល់គេហដ្ឋានរបស់លោកអ្នក។
ប័ណ្ណអេធីអឹម ត្រូវបានផ្ដល់ជូនដោយឥតគិតថ្លៃ។ ប៉ុន្តែអ្នកតម្រូវឲ្យដាក់ប្រាក់តម្កល់ក្នុងគណនីចំនួន ១២,០០០ រៀល ឬ ៣ ដុល្លារ សម្រាប់ប័ណ្ណអេធីអឹមទាំងពីរប្រភេទ គឺ បណ្ណអេធីអឹមមាស(ATM Gold Instant Debit Card) និងបណ្ណអេធីអឹមបៃតង (ATM Green Instant Debit Card)។
ថ្លៃសេវាប្រចាំខែ៖
- ប័ណ្ណអេធីអឹមបៃតង៖ ១.០០០ រៀល
- ប័ណ្ណអេធីអឹមមាស៖ ២.០០០ រៀល
សូមរាយការណ៍មកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជន តាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣។ អ្នកអាចស្នើសុំចេញប័ណ្ណអេធីអឹមថ្មីនៅសាខាដែលអ្នកបានធ្វើប័ណ្ណអេធីអឹមនោះ។
សូមអញ្ជើញទៅកាន់សាខា អម្រឹត ដែលនៅជិតលោកអ្នក ដើម្បីស្នើសុំបង្កើតលេខសម្ងាត់ថ្មី ដោយមិនគិតថ្លៃសេវា ឬទំនាក់ទំនងមកកាន់ផ្នែកបម្រើអតិថិជនតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ ០៩៣ ៩៩៩ ១១១ / ០២៣ ៩៩៩ ០៣៣។
បាន! អ្នកអាចប្រើដកប្រាក់នៅគ្រប់ម៉ាស៊ីនអេធីអឹម ទូទាំងប្រទេសដែលមាននិមិត្តសញ្ញា CSS។
ចំនួនទឹកប្រាក់អតិបរមាសម្រាប់ការដកប្រាក់ពីម៉ាស៊ីនអេធីអឹម៖
- ប័ណ្ណអេធីអឹមបៃតង៖ ៨.០០០.០០០ រៀល ឬ ២.០០០ ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ
- ប័ណ្ណអេធីអឹមមាស៖ ១២.០០០.០០០ រៀល ឬ ៣.០០០ ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃ។
បាទ/ចាស! អ្នកអាចធ្វើបាន!
បច្ចុប្បន្ន អម្រឹត មានម៉ាស៊ីនអេធីអឹមនៅតាមខេត្តនិងក្រុងសំខាន់ៗដូចជា៖
- សាខារាជធានីភ្នំពេញ៖ សាខាបាក់ទូក សាខាដើមថ្កូវ សាខាចោមចៅ សាខាផ្សារហេងលី សាខាផ្សារកណ្តាល សាខាផ្សារដេប៉ូ សាខាទឹកថ្លា សាខាលាទួលទំពូង សាខាស្ទឹងមានជ័យ សាខាឈូកមាស សាខា
ឫស្សីកែវ សាខាព្រែកលាភ សាខាចំការដូង សាខាទួលពង្រ សាខាច្បាអំពៅ សាខាព្រែកព្នៅ និងសាខាទួលគោក។
- សាខាតាមបណ្ដាខេត្ត/ក្រុង៖ សាខាព្រះសីហនុ សាខាសំរោងទង សាខាកំពង់ចាម សាខាសួង សាខាបាត់ដំបង សាខាកំពត សាខាកំពង់ឆ្នាំង សាខាសៀមរាប សាខាតាខ្មៅ សាខាកំពង់សៀម សាខាសេរីសោភ័ណ សាខាពោធិ៍សាត់ សាខាកោះកុង សាខាស្វាយរៀង សាខាដូនកែវ សាខាស្វាយអន្ទរ សាខាព្រែកតាមាក់ សាខាបានលុង សាខាកំពង់ត្រឡាច សាខាថ្នល់ទទឹង សាខាកៀនស្វាយ សាខាឈូក សាខា
ឧដុង្គ សាខាខ្សាច់កណ្តាល សាខាស្ទឹងត្រែង សាខាប៉ោយប៉ែត សាខាដំណាក់ចង្អើរ សាខាព្រះវិហារ សាខាព្រៃណុប សាខាគីរីវង្ស សាខាព្រៃវែង សាខាសំរោងទង និងសាខាស្ទឹងសែន។