ក្នុងនាមជាគ្រឹះស្ថានដែលមានការទទួលខុសត្រូវ និងប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ អម្រឹត ប្តេជ្ញាការពារអតិថិជនតាមបទដ្ឋានដូចខាងក្រោម៖
អម្រឹត ជំរុញ និងគាំទ្រឱ្យអតិថិជនធ្វើការជ្រើសរើសយកផលិតផល ឬសេវាដែល សមស្របនឹងតម្រូវការ
អម្រឹត ធានាថា កម្ចីដែលផ្តល់ជូន ស្ថិតក្នុងរង្វង់លទ្ធភាពបង់សងរបស់អតិជន
អម្រឹត នឹងផ្តល់ព័ត៌មានច្បាស់លាស់ និងគ្រប់គ្រាន់ ដើម្បីឱ្យអតិថិជនធ្វើការ សម្រេចចិត្តបានត្រឹមត្រូវ
អម្រឹត កំណត់តម្លៃផលិតផល និង/ឬសេវាសមរម្យ ដែលអតិថិជនអាច រ៉ាប់រងបាន
អម្រឹត ធានាថា បុគ្គលិករបស់ខ្លួននឹងប្រព្រឹត្តិដោយស្មើភាពគ្នា និងដោយការគោរព ចំពោះអតិថិជន
អម្រឹត ប្តេជ្ញារក្សាការសម្ងាត់ និងសុវត្ថិភាពនៃព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អតិថិជន
អម្រឹត រង់ចាំទទួលមតិកែលម្អពីអតិថិជនជានិច្ច រួមទាំងសំណើ ឬក្តីបារម្ភនានា ដើម្បី ធ្វើការកែលម្អផលិតផល សេវាកម្ម និងឥរិយាបថបុគ្គលិកឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង
អម្រឹត ធានាថាបុគ្គលិករបស់ខ្លួន ទទួលបានការបណ្តុះបណ្តាលប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ ហើយអនុលោមភាពបទដ្ឋានការពារអតិថិជន ត្រូវបានត្រួតពិនិត្យតាមដានជាប្រព័ន្ឋ