បទដ្ឋានការពារអតិថិជន

បទដ្ឋានការពារអតិថិជន

ក្នុងនាមជាគ្រឹះស្ថានដែលមានការទទួលខុសត្រូវ និងប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ អម្រឹត ប្តេជ្ញាការពារអតិថិជនតាមបទដ្ឋានដូចខាងក្រោម៖

៨ បទដ្ឋានការពារអតិថិជន

Generic placeholder image

ការបង្កើត និងការចែកចាយផលិតផលសមស្រប

អម្រឹត ជំរុញ និងគាំទ្រឱ្យអតិថិជនធ្វើការជ្រើសរើសយកផលិតផល ឬសេវាដែល សមស្របនឹងតម្រូវការ

Generic placeholder image

ការទប់ស្កាត់បំណុលលើសលប់

អម្រឹត ធានាថា កម្ចីដែលផ្តល់ជូន ស្ថិតក្នុងរង្វង់លទ្ធភាពបង់សងរបស់អតិជន

Generic placeholder image

តម្លាភាព

អម្រឹត នឹងផ្តល់ព័ត៌មានច្បាស់លាស់ និងគ្រប់គ្រាន់ ដើម្បីឱ្យអតិថិជនធ្វើការ សម្រេចចិត្តបានត្រឹមត្រូវ

Generic placeholder image

ការកំណត់តម្លៃប្រកបដោយការទទួលខុសត្រូវ

អម្រឹត កំណត់តម្លៃផលិតផល និង/ឬសេវាសមរម្យ ដែលអតិថិជនអាច រ៉ាប់រងបាន

Generic placeholder image

ការប្រព្រឹត្តដោយស្មើភាពគ្នា និងការគោរពចំពោះអតិថិជន

អម្រឹត ធានាថា បុគ្គលិករបស់ខ្លួននឹងប្រព្រឹត្តិដោយស្មើភាពគ្នា និងដោយការគោរព ចំពោះអតិថិជន

Generic placeholder image

ការរក្សាព័ត៍មានអតិថិជនជាការសម្ងាត់

អម្រឹត ប្តេជ្ញារក្សាការសម្ងាត់ និងសុវត្ថិភាពនៃព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អតិថិជន

Generic placeholder image

យន្តការដោះស្រាយបណ្តឹងអតិថិជន

អម្រឹត រង់ចាំទទួលមតិកែលម្អពីអតិថិជនជានិច្ច រួមទាំងសំណើ ឬក្តីបារម្ភនានា ដើម្បី ធ្វើការកែលម្អផលិតផល សេវាកម្ម និងឥរិយាបថបុគ្គលិកឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង

Generic placeholder image

ធនធានមនុស្ស និងអភិបាលកិច្ច

អម្រឹត ធានាថាបុគ្គលិករបស់ខ្លួន ទទួលបានការបណ្តុះបណ្តាលប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ ហើយអនុលោមភាពបទដ្ឋានការពារអតិថិជន ត្រូវបានត្រួតពិនិត្យតាមដានជាប្រព័ន្ឋ

ផលិតផលដែលពាក់ព័ន្ធ