អម្រឹត គោរព ហើយដាច់ខាតមិនមានចេតនាបង្កហានិភ័យដល់អតិថិជនរបស់ខ្លួនឡើយ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ដើម្បីការពារខ្លួនពីហានិភ័យដែលអាចកើតមានឡើង អតិថិជនត្រូវយល់អំពីសិទ្ធិរបស់ខ្លួន មានដូចខាងក្រោម៖
អតិថិជន មានសិទ្ធិទទួលបានការបម្រើសេវាកម្មដោយ ស្មើភាពគ្នាការគោរពការពារពីការរើសអើងនិងការពារ ពីការរំលោភបំពានគ្រប់រូបភាព ដោយមិនគិតពីសារតា ឬស្ថានភាពហិរញ្ញវត្ថុរបស់អតិថិជននោះទេ។
អតិថិជនមានសិទ្ធិទទួលបានព័ត៌មានច្បាស់លាស់ និងងាយស្រួលយល់ អំពី តម្លៃ និងលក្ខខណ្ឌ នៃ ផលិតផល និងសេវារបស់អម្រឹត។
អតិថិជន មានសិទ្ធិទទួលបានការការពារសុវត្ថិភាព និង ឯកជនភាពនៃព័ត៌មានរបស់ខ្លួន ហើយអម្រឹត អាចប្រើ ប្រាស់ព័ត៌មានរបស់អតិថិជនបានសម្រាប់តែគោលបំណង ដែលបានស្នើសុំតែប៉ុណ្ណោះ។ អម្រឹត នឹងស្នើសុំការអនុញ្ញាត ពីអតិថិជនជាមុនប្រសិនបើមានកម្រូរការចែករំលែកព័ត៌មាន ណាមួយរបស់អតិថិជនទៅភាគីភាគីទីបី។
អតិថិជនមានសិទ្ធិពិចារណាគ្រប់ជ្រុងជ្រោយក្នុង ការជ្រើសរើសផលិតផល ឬសេវាណាមួយ ដែល ត្រឹមត្រូវ និងស័ក្តិសមនឹងលទ្ធភាពបង់សង។
អតិថិជនមានសិទ្ធិប្តឹងតវ៉ា និងផ្តល់មតិកែលម្អហើយអម្រិត នឹងផ្តល់ដំណោះស្រាយជូនឱ្យបានសមស្រប ប្រសិនបើ សេវាកម្មរបស់អម្រឹត មិនបានបំពេញតាមការរំពឹងទុក។
ប្រសិនបើអតិថិជនយល់ថា មិនទទួលបានការយកចិត្តទុកដាក់ ការបម្រើសេវាមិនស្មើភាពគ្នា មានអ្វីមួយមិនប្រក្រតី រងនូវ ការរំលោភបំពានដោយបុគ្គលិកអម្រឹត... សូមដាក់ពាក្យបណ្តឹង ឬផ្តល់មតិកែលម្អ តាមមធ្យោបាយដូចខាងក្រោម៖
០៨៥
០៨៩
០២៣
០៩៣
៩៩៩ ០៣៣
៩៩៩ ១១១
ការិយាល័យសាខា អម្រឹត
គេហទំព័រ៖ www.amret.com.kh
អ៊ីម៉ែល៖ [email protected]
ហ្វេសបុក៖ Amret MFI
បើនៅតែមិនពេញចិត្តចំពោះដំណោះស្រាយដែលអម្រឹតផ្តល់ជូន អ្នកអាចបន្តដាក់ពាក្យបណ្តឹងទៅកាន់៖
សមាគមធនាគារនៅកម្ពុជា និងសមាគមមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុកម្ពុជា លេខទូរស័ព្ទ៖ ០១៥ ៣៦៥ ២២២
អម្រឹត ព្យាយាមដោះស្រាយជូនអតិថិជនក្នុងរយៈពេល ២ថ្ងៃ នៃថ្ងៃធ្វើការ។ ចំពោះបណ្ដឹងដែលមានភាពស្មុគ្រស្មាញ អាចនឹង ត្រូវការពេលរហូតដល់ ៣០ថ្ងៃ។ ផ្នែកទំនាក់ទំនងអតិថិជន នឹងជូនដំណឹងទៅអតិថិជនអំពីដំណើរការដោះស្រាយ។